onsdag 11 juli 2012

Tvättstugan!

Det har varit lite dåligt med inlägg här på bloggen den sista tiden, men nu så ska jag försöka skärpa till mig och om kanske inte varje dag, så åtminstone ett par gånger i veckan göra ett inlägg.
 Nu är äntligen vår tvättstuga klar och ett av många projekt avklarat, underbart att allt blev precis så ljust och fräscht som jag föreställt mig. Här ser ni slutresultatet....och tittar du in i morgon visar jag lite bilder från mitt NYA garage/förråd projekt som förhoppningsvis kommer att hysa en och annan tonåring i sommar!


Bänkskiva samt högblanka luckor från Ikea!


                                                                    Skohornet kommer från Koziol, och är en fågel naturligtvis!  


Förvaringsboxarna kommer från  Rice, tvättmedels ask från Village.


Under vasken bor en "glow in the dark" ödla från "Rice", Stuccoburk från "Rif".


Matta Pappelina och golv "Pastill" från Tarkett!



Kram Mimmi







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar