fredag 27 april 2012

Udda Tina i Malmö!


 
Äntligen får även Malmöborna njuta av denna härliga butik! I gårkväll var det dags att slå
upp dörrarna till Udda Tinas Malmöbutik på Södra Vallgatan 3, och jag är säker på att denna
färgsprakande butik blir ett lyckat tillskott i Malmös butiksutbud. Här hittar du leverantörer som Rice, Ceannis, Nordal, Housedoctor, Desigual, Rif, Bloomingville, Bungalow, Lisbeth Dahl
....ja listan kan göras lång.

Alla bilder  av Mimmi Johansson hos Udda Tina i Malmö

  Butiken bjuder på så mycket ögongodis så jag fick svårt att välja bilder till dagens inlägg, men jag lovar att återkomma med fler. Passa på att besöka butiken nu när där är öppningserbjudande på en hel del olika produkter.
Nu gott folk ska jag bege mig till köket och tillaga kvällens middag. Blir inget särskilt avancerat utan, kyckling och rotfrukter i ugn. Önskar er en mysig fredag kväll!

Kram Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar