söndag 27 maj 2012

Morsdag!

Vackra kakburkar, finns bla. på Udda Tina!

Då var det alla mammorsdag! Själv vaknade jag ganska tidigt för att hjälpa mannen
hålla gipsskivorna till taket i vår tvättstuga som är under renovering. Taket är på plats och spottarna är infällda så nu väntar väggarna och det tråkigaste som finns "putsning". Jag vet att man inte kan fuska här, men hade gärna hoppat över detta och gått direkt till tapetsering och målning!
Snart dags att bege sig av till tennisträningen med Victor, och sen en tur till mina föräldrar och lilla
mamma! Har ni inte fixat morsdagspresenten kan jag tipsa om att det är trädgårdsrunda i nordvästra Skåne 1-3 juni. Så varför inte skriva ett presentkort och ta med mor och svärmor på en liten utflyckt!

bild av Mimmi


Njut av dagen alla mammor,det ska jag göra!

Karm Mimmi





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar